El portaveu de Compromís per Xilxes i regidor Sergio Alejos, s’entrevista amb el Conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafael Climent.

 

Alejos ha aprofitat el que en un princpi era un dinar del Sr. Conseller amb càrrecs públics i empresaris (i que cadascú ens hem pagat de la butxaca), per a convertir-lo en una primera entrevista de treball.

 

El regidor de Compromís ha explicat al Conseller com el sector industrial no està tenint actualment la importància i pes específic que deguera com a productor de llocs de treball; la greu situació que viu el sector agrícola amb vora mig terme pràcticament abandonat; la indefinició actual dels terrenys afectats pels pais inviables; així com la resta de factors, que tots junts donen una visió global de l’economia i sectors productius locals.

 

El Conseller Climent, preocupat per l’extremadament greu situació social i financera de Xilxes, ha assolit el compromís de posar-se a treballar de manera coordinada amb el consistori local.

 

Ens hem emplaçat a continuar parlant d’una manera més concreta dels sectors productius, de treball i d’economia sostenible orientada ja al cas concret de Xilxes i de com la Generalitat ha d’apostar seriosament per contribuir a que poguem aspirar a tindre un horitzó digne per al municipi, i que compte amb tots els sectors implicats: empresaris, llauradors i els veïns i veïnes.

 

Totes aquestes mesures i propostes, al mateix temps contribuiran per tenir uns comptes més equilibrats, o dit d’una altra manera, uns deutes més lògics i coherents per a un municipi de menys de 3000 habitants.

 

Quan comencen aquests treballs conjuntament entre la Conselleria i Xilxes, la contribució d’Alejos, serà total, com a membre del Govern de Xilxes que és, però seran gestionades d’una manera més directa per l’alcalde junt al regidor competent d’aquest àrea.

 

 

El portavoz de Compromis por Xilxes y concejal Sergio Alejos, se entrevista con el Conseller de Economía Sostenible, Sectores Productivos, Comercio y Trabajo, Rafael Climent.

Alejos ha aprovechado el que en un princpi era una comida del Sr. Conseller con cargos públicos y empresarios (y que cada cual nos hemos pagado del bolsillo), para convertirlo en una primera entrevista de trabajo.

El concejal de Compromís ha explicado al  Conseller como el sector industrial no está teniendo actualmente la importancia y peso específico que debiera de como productor de puestos de trabajo; la grave situación que vive el sector agrícola con cerca  medio término municipal prácticamente abandonado; la indefinición actual de los terrenos afectados por los pais inviables; así como el resto de factores, que todos juntos dan una visión global de la economía y sectores productivos locales.

El  Conseller Climent, preocupado por el extremadamente grave situación social y financiera de Xilxes, ha logrado el compromiso de ponerse a trabajar de manera coordinada con el consistorio local.

Nos hemos emplazado a continuar hablando de una manera más concreta de los sectores productivos, de trabajo y de economía sostenible orientada ya al caso concreto de Xilxes y de cómo la Generalitat tiene que apostar seriamente para contribuir a que podamos aspirar a tener un horizonte digno para el municipio, y que cuento con todos los sectores implicados: empresarios, agricultores y los vecinos y vecinas.

Todas estas medidas y propuestas, al mismo tiempo contribuirán para tener unas cuentas más equilibradas, o dedo de otro modo, unas deudas más lógicas y coherentes para un municipio de menos de 3000 habitantes.

Cuando empiezan estos trabajos conjuntamente entre la Consellería y Xilxes, la contribución de Alejos, será total, como miembro del Gobierno de Xilxes que es, pero serán gestionadas de una manera más directa por el alcalde junto al regidor competente de este área.